marca 01, 2011

(1) Zmierzch

Tytuł ,,Zmierzch"
Sega Zmierzch (#1)
Autor: Stephenie Meyer
Strony: 412
Wydawnictwo Dolnośląskie
Opis wydawnictwa
Zmierzch to porywająca opowieść o miłości. Łącząca cechy horroru, romansu i powieści o dojrzewaniu. Jej bohaterka, siedemnastoletnia Isabella Swan, przeprowadza się do ponurego miasteczka w deszczowym stanie Washington, gdzie spotyka tajemniczego, niezwykle przystojnego Edwarda Cullena. Chłopak ma nadludzkie zdolności - nie można mu się oprzeć, ale i nie można go przejrzeć. Bella usiłuje poznać jego mroczne sekrety, nie zdaje sobie jednak sprawy, że naraża tym siebie i swoich najbliższych na niebezpieczeństwo. Już niedługo może nie być odwrotu...

Moja recenzja:

"Zmierzch" to książka, która bardzo mi się spodobała. Nie jest to zwykły romans. To książka, która pokazuje prawdziwą przyjaźń, prawdziwą miłość oraz poświęcenie. Bella, czyli główna bohaterka dopiero ok. strony setnej dowiaduje się, a raczej dopiero do niej dochodzi, że Edward i jego przyszywana rodzina są wampirami, ale książka i tak do tej setnej strony nie była nudna. Chociaż Bella wiedziała już całą prawdę o Cullenach to i tak się nie odwróciła od Edwarda. Niezależnie od tego, że żywi się krwią. Bardzo podobały mi się opisy i to, że Bella wie jak czuje się Edward, a przynajmniej próbuje się domyślić po wyrazie jego oczu. Nie jest to napewno książka nudna, a nawet wręcz przeciwnie. Podoba mi się także okładka, książka jest bardzo wciągająca.
Moja ocena: 6/6
10/10 Arcydzieło!

1 komentarz:

  1. Kocham całą Sagę Zmierzch i Drugie życie... Właśnie czytam drugi raz całą sagę. Nie lubię tylko ekranizacji.

    OdpowiedzUsuń