czerwca 16, 2011

(35) Stosiki nr 6

Nazbierało się tego i własnych zakupów jak i książek od wydawnictw.
Najpierw własne zakupy  i książki otrzymane w prezencie. Są to książki na które złożyłam się z rodzicami z okazji urodzin.


Od góry:
1. Wakacje z piekła Cassandra Clare, Claudia Gray, Maureen Johnson, Libba Bray, Srach Mlynowski - zbiór opowiadań, z czasami fajnie sobie przeczytać jedno opowiadanie.
2. Bale maturalne z piekła Stephenie Meyer, Meg Cabot, Kim Harrison, Michele Jaffe, Lauren Myrace-  jak wyżej, ale głównie z powodu Stephenie Meyer i Meg Cabot
3. Randki z piekła Kim Harrison, Kelley Armstrong, Lori Handeland, Lynsay Sands- kolejne opowiadania :-)
4. Blask księżyca Rachel Hawthorne- seria Strażnicy Nocy pierwsza część, kocham książki paranormalne
5. Nów księżyca  Rachel Hawthorne- 3 część serii Strażnicy Nocy
6. Pełnia księżyca  Rachel Hawthorne- 2 część serii Strażnicy Nocy

2 stosik Moje nabytki:

Od góry:
1. Władca pierścieni  Bractwo pierścienia J.R.R. Tolkien- tyle już słyszałam o Tolkienie no i o Władcy pierścieni no i udało mi się nabyć pierwszą część za jedyne 6,50, nie mogłam się oprzeć
2. Nieśmiertelny Gillian Shields- opis bardzo zachęcający
3. Wyspa Nim Wendy Orr- książkę kupiłam, bo film oglądałam prawie trzy lata temu i bardzo mi się spodobał, zobaczymy co będzie z książką :-)
4. Wieczni Wygnańcy Cynthia Leitich Smith- anioły stróż zakochał w dziewczyny którą ma chronić, a za to ponosi karę

Teraz stosiki od wydawnictw:

Od góry:
Dziewczyny z Hex Hall Diable Szkło Rachel Hawkins- egzemplarz recenzenckie od wydawnictwa Otwartego, nie mogę się doczekać kiedy zacznę ją czytać.
Dziewczyny z Hex Hall Rachel Hawkins- jak wyżej
Zmorojewo Jakub Żulczyk- od księgarni Matras
Trupia główka Laurell K. Hamilton- jak wyżej, a chciałam 9 książek a dostałam dwie :-( Ale dobre i to
Starszyzna Kobiet Radzi Świata Carol Schaefer- od wydawnictwa Biały Wiatr

Kolejny od wydawnictw:

Od góry: 
1. Przygoda ma kolor niebieski Renata Piątkowska- od wydawnictwa Bis
2. Okup drapieżców Emily Damand- od wydawnictwa Wilga, podobno jest to świetna powieść fantastyczna, przekonamy się :_)
3. Drżenie Maggie Stiefvater- chłopak zamieniający się w wilkołaka, bardzo fajnie się zapowiada, no i jest to niezłe tomisko, jak wyżej
4. Hyperversum Cecilia Randall- od wydawnictwa esprit, podobno niesamowicie wciąga, czuję, że rzeczywiście tak będzie.

Książki piękne, jestem z nich bardzo zadowolona. Tylko gdzie ja je pomieszczę?, już dostawiłam kolejny regał, ale i tak się nie mieszczą. 


Za wszystkie książki bardzo dziękuję!

4 komentarze:

  1. Super książki, kilku bardzo zazdroszczę! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stos.Super książki. Prawdziwa z Ciebie szczęściara.Miłego czytania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, zazdroszczę niektórych książek ;) Czekam na recenzje i miłego czytania :)

    Zapraszam na nn na [amica-libri] :)

    OdpowiedzUsuń