października 07, 2012

(201) Karty przesłania aniołów

Tytuł: Karty przesłania aniołów
Autor: dr Doreen Virtue
Wydawnictwo Studio Astropsychologii
Liczba kart 44
Opis wydawnictwa:

Aniołowie jeśli tylko są, kryją się w metalowych bunkrach. Ta pozycja pokaże Ci, co zrobić, by z tych bunkrów wyszły. Wyszły i pomogły w zmaganiach z trudami dnia codziennego. Kolejna znakomita pozycja nieszablonowej autorki i specjalistki od kontaktów z elementalami dr Doreen Virtue. Nie koncentruje się ona na samych kontaktach z aniołami, ale na tym, co z tych kontaktów może wyniknąć, jakie korzyści możemy odnieść dzięki podszeptom skrzydlatych istot. Karty umożliwią każdemu pozostanie w stałym kontakcie z jego własnym niebiańskim doradcą. Pomocne nie tylko podczas podejmowania kluczowych decyzji, ale również przy próbach sprostania wyzwaniom dnia codziennego. 
Stanowią one znakomite uzupełnienie książki Przesłania aniołów każdego dnia inne wydanej również przez Studio Astropsychologii, która pozwala znacząco uzupełnić interpretację poszczególnych kart. Nie ma bowiem takiej sprawy, w której anioł nie mógłby okazać się pomocny. Słuchanie dobrych rad to cnota. Nie dostrzeganie ich to nadmierne ryzyko. Co wybierasz?

Moja recenzja: 
Wierzycie w anioły? Ja tak. Wierzę także w to, że są wokół nas i, że nam pomagają. Jednak nie ukrywam, że do tych kart podeszłam z pewną dozą dystansu. Nie wierzyłam z początku w to, że mogą mieć rzeczywiście jakieś znaczenie w życiu. A jednak. Może jestem głupia, ale wierzę, że rzeczywiście anioły przekazują nam znaki przez te karty. Doświadczyłam tego na własnym przykładzie. I nie wydaje mi się, żeby to był przypadek. 

Pewnego dnia pokłóciłam się z pewną osobą. I to poważnie. Nie miałam już sił i nie wiedziałam co mam w takiej sytuacji zrobić. Wtedy mój wzrok padł na te karty. Sięgnęłam po nie, oczyściłam od złej energii, potasowałam i zadałam w myślach pytanie co mam w tej sytuacji zrobić. Wylosowałam kartę "niewinność", która mówi mdz. innymi o tym, że przyczyną kłótni może być nieporozumienie. Otrzymałam odpowiedź na moje pytanie i w tamtym momencie doceniłam w pełni te karty... 

Anioły przez te karty chcą nam coś przekazać i ja w to wierzę, że przez te karty chcą nam coś przekazać, ale nie wierzę w same karty. Jednak jedno tym kartom trzeba oddać: Są naprawdę piękne! Kiedy tylko je otworzyłam... zachwyciłam się. Dawno nie widziałam czegoś tak pięknego. Ilustracje na nich są pięknie wykonane. Do kart dołączony jest mini podręcznik w którym jest wyjaśnione znaczenie każdej poszczególnej karty. 

"Karty Przesłania aniołów" to niezwykłe karty, które mogą wiele rzeczy w Waszym życiu zmienić na lepsze, jednak wiadomo, że nie można ich brać w stu procentach na serio. Wydaje mi się, że jeśli chcecie dowiedzieć się co dalej zrobić z Waszym życiem to lepiej zainwestować w takie karty niż we wizytę u wróżki. Polecam! To także idealny prezent. Na pewno nie raz będę do nich zaglądała. Może dzięki nim zaczniecie widzieć świat w ciepłych barwach? 

Moja ocena: 10/10 Arcydzieło! 

Za te niezwykłe karty serdecznie dziękuję Wydawnictwu Studio Astropsychologii! 

9 komentarzy:

  1. Nie mam , ale dużo dobrego o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem niesamowicie ciekawa tych kart! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam wszelkiego rodzaju karty wydane przez to wydawnictwo
    każde są ciekawe, pięknie wykonane i godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością po nie sięgnę. Mocno mnie zaciekawiłaś. A karty stworzone przez tę Panią zawsze trafiają w samo sedno.

    OdpowiedzUsuń
  5. już wcześniej zastanawiałam się nad kupnem tych kart, ale sama nie wiem :(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż tak się tymi rzeczmi nie jaram :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś... Lubię wierzyć, że anioły istnieją, a kart może bym z ciekawości użyła. Ogólnie jednak mimo, że uwielbiam fantasy to nie wierzę, ze magia istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te karty i bardzo je lubię. Traktuję jak codzienną inspirację :)

    OdpowiedzUsuń