maja 06, 2014

(292) Stosik 1/2014

Porządki, wyjmowanie z kartonów książek,  na których miejsce było trudno znaleźć po przeprowadzce i oto tego rezultaty :)
Na razie część pierwsza tych "nowo - starych" nabytków...


Od góry: 
1. Droga do szczęścia Richard Yates
2. Więzy rodzinne Joanna Trollope
3. Ch. Bronte Dziwne losy Jane Eyre
4. A. Corman Kramer kontra Kramer
5. G.Page Na krańcu świata
6. M.Rodziewiczówna Wrzos
7. Vicki Baum Marion i życie
8. Vicki Baum Marion i mężczyźni
9. Tony Parsons Za moje dziecko
10. Allison Pearson Nie wiem, jak ona to robi
11. Robert James Waller Tysiąc polnych dróg

Ciąg dalszy nastąpi...

A jutro recenzja: "Tam gdzie spadają anioły" :)

11 komentarzy:

  1. Kojarzę tylko "Dziwne losy Jane Eyre" i to tylko częściowo. Reszta to dla mnie kompletna niewiadoma :))
    Miłego czytania :))

    Korzystając z okazji chciałabym Cię zaprosić na pierwszą wymianę książkową u mnie na blogu. Mam nadzieję, że nie uznasz tego za spam :)) Nie miałam takiego zamiaru :)
    http://czytelniadominiki.blogspot.com/2014/05/pierwsza-wymiana-wakacyjna-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne losy Jane Eyre kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie widzę nic, co chciałabym przeczytać, ale życzę przyjemnych lektur. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach czytelniczych "Dziwne losy Jane Eyre"
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie "Dziwne losy...".
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę przyjemnej i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Dziwne losy Jane Eyre" muszę w końcu przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  8. nie czyatłam nic z tych pozycji, zobaczyłam że kolejna recenzja to tam gdzie spadają anioły, fajna książka

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujący stosik.
    Jane Eyre i Wrzos też mam i czytałam. Nie tak dawno nabyłam sobie "Kramer kontra Kramer" - oglądałam film.

    OdpowiedzUsuń