lipca 21, 2015

(376) Stosik 9/2015

W ten deszczowy poranek... (przynajmniej w Poznaniu) przychodzę do Was z kolejnym stosikiem - dziewiątym w tym. Jak zwykle będą dwa. Pierwszy to w większości egzemplarze recenzenckie :) 

I STOSIK


Od góry: 
1. Saga o kotołaku. Ksin drapieżca. Konrad T. Lewandowski - od Wydawnictwa Nasza Księgarnia. To moje drugie spotkanie z kotołakiem... w dodatku bardzo udane :) [recenzja]
2. Ocalona Aprilynne Pike - od Grupy Wydawniczej Publicat. Pierwszy tom nowej serii pani Pike. W zupełnie nowym wydaniu... ale udanym. Jednak z kontynuacją jeszcze troszkę zaczekam. [recenzja]
3. Paragraf 5 Kristen Simmons - j.w. To właśnie przy tej książce spędziłam miłe chwile w czerwcu :) [recenzja]
4. Upalne lato Gabrieli Katarzyna Zyskowska - Ignaciak - od Wydawnictwa MG. Jedna z dwóch perełek tego stosiku... Twórczość pani Katarzyny UWIELBIAM. [recenzja]
5. Hiszpański smyczek Andromeda Romano - Lax - od Wydawnictwa Nasza Księgarnia... A miało być tak pięknie. Rozczarowanie delikatne. [recenzja]
6. Literatura polska - druga perełka tego stosiku, a zarazem nagroda w konkursie szkolnym. Opis z tyłu sugeruje, że jest to pozycja dla nielubiących czytać, ale... przymknę na to oko ;) 
7. A ja nie chcę być księżniczką Grzegorz Kasdepke - kolejna piękna książka dla dzieci autorstwa Grzegorza Kasdepke od Wydawnictwa Nasza Księgarnia. Piękna! [recenzja]

II STOSIK...
czyli tradycyjnie zakupione książki za kwotę symbolicznej złotówki. 


Od góry: 
8. Amore 14 Federico Moccia - mam już za sobą dwie inne książki tego autora "Wybacz, ale będę Ci mówiła skarbie" oraz "Wybacz, ale chcę się z Tobą ożenić". Nie spodziewam się arcydzieła, ale przyjemnej lektury na ciepły, letni dzień. 
9. Kraina chichów Jonathan Carroll - bo to swego rodzaju klasyk przez wielu polecany i choć podejście do niego mam w miarę sceptyczne to jednak się skuszę...
10. Szkodliwe intencje Robin Cook - thriller medyczny... hm... obok Tess Gerritsen twórczość tego autora jest uważana za najlepszą tego gatunku. Przekonamy się!
11. Niewinne mścicielki Karen Blixen - "Pożegnanie z Afryką" tej autorki czeka na półce i jestem pewna, że przeczytam obie te książki. Może właśnie w te wakacje? 
12. Autor kontra autor John Calapinto - w tym przypadku do zakupu tej książki skusił mnie opis, ale czuję, że to naprawdę dobra książka. 
13. Piątkowy Klub Robótek Ręcznych Kate Jacobs - odprężających książek nigdy za wiele!
14. Bunt serca Johanna Lindsey - j.w. 
15. Niania w Nowym Jorku Nicola Kraus, Emma McLaughin - oglądałam film na podstawie tej książki mnóstwo razy, a z racji tego, że bardzo mi się podobał no to... i książkę chętnie przeczytam.
16. Terapia David Lodge - ponieważ książki z serii Salamandra biorę w ciemno. 
17. Miłość, ciekawość, prozac i wątpliwości Lucia Etxebarria - j.w.
18. Ameryka, Ameryka Elia Kazan - j.w.
19. Letnia akademia uczuć Hanna Kowalewska - długo nie dawałam tej książce szans... chyba nadszedł czas, żeby wreszcie tą szansę jej dać. 
20. Taniec czarownic Jessica Gregson - dla samego tytułu, oprawy i opisu... będzie się działo!

I jak wrażenia? Znacie coś? Jeśli tak to jakie były Wasze wrażenia? 
Pozdrawiam :) 

17 komentarzy:

  1. Kotołaka mam w olanach, choć mniej pilnych :) Udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Paragraf 5" wpisuje się w moje gusta literackie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam "Upalne lato Gabrieli", niestety jak dla mnie to najsłabsza część cyklu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic niestety nie kojarzę, ale pierwsza pozycja z pierwszego stosu wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam nic ze stosików, ale kilka mam zamiar poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ocalona leży u mnie na półce i czeka na swoją kolej od dobrego roku. Chyba czas się za nią zabrać.
    Drugastronaksiazek.Blogspot.Com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe stosy! Czytałam "Upalne lato Gabrieli" i nawet mi się książka podobała :). Miło ją wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wspaniałych nabytków ;)
    Jestem ciekawa "Amore 14", gdyż tego autora nie czytałam jeszcze żadnej książki, a jednak chciałabym nadrobić te zaległości ;)
    http://czytelnicze-turbulencje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile książek! Niestety żadnej nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki po 1 zł wymiatają! Jestem pod wrażeniem Twoich zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ wspaniały stosik, w sumie nic nie znam, ale wszystko mnie ciekawi ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Letnia akademia uczuć. Jaka to piękna książka. Miłej lektury :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam chyba żadnej z tych pozycji. Czekam na recenzje, może któraś mnie zaciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Robina Cooka i oczywiście czytałam "Szkodliwe intencje" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stos! Nie czytałam żadnej z tych pozycji, ale na przykład "Amore 14" chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie "Paragraf 5". Książek pana Lewandowskiego nie czytam po tym, jak potraktował już niejednego blogera.

    OdpowiedzUsuń