września 02, 2015

(388) Stosik na pożegnanie wakacji

Cześć! Za mną drugi dzień w nowej szkole. W tym roku zaczęłam edukację w Liceum Ogólnokształcącym na rozszerzeniu humanistycznym (polski - historia- j. hiszpański). Przede mną nowe wyzwania i patrząc na poziom szkoły duuuużo nauki oraz mnóstwo ciekawych lektur (akurat należę do tych osób lubiących czytać klasykę) :) 
Dzisiaj przychodzę do Was ze stosikiem pozycji, które zakupiłam, aby dobrze rozpocząć ten rok szkolny... i troszkę na pocieszenie ze względu przykrego końca wakacji. 


Lewy stosik, od góry: 

1. Teren prywatny Barbara Kosmowska
2. Klin Joanna Chmielewska
3. Niebiańska randka i inne odmiany flirtu Alexander McCall Smith
4. Uprowadzenie Robin Cook
5. Ciotka Julia i skryba Mario Vargas Llosa
6. Pielgrzym Paulo Coelho
7. Wampir z M-3 Andrzej Pilipiuk
8. Skazani na Shawshank Stephen King
9. Weronika postanawia umrzeć Paulo Coelho
10. Afery i skandale Drugiej Rzeczypospolitej Sławomir Koper

Prawy stosik, od góry:

11. Powiem wam jak zginął Joe Alex
12. Kanał i inne opowiadania Stawiński
13. Proza Sandauer
14. Być jak płynąca rzeka Paulo Coelho
15. Zamiana Celia Brayfield
16. Włoska gorączka Valerie Martin
17. Upiorna dłoń Jonathan Carroll
18. Szkarłat północy Lara Adrian
19. Matylda Roald Dahl
20. Jedenasta plaga John S.Marr & Baldwin
21. Z widokiem na Castello Iwona Menzel

Życzę wszystkim udanych następnych miesięcy :) Także tym nieuczących się! :) 

Czytaliście którąś z tych pozycji? Za co zabrać się w pierwszej kolejności? 
Pozdrawiam.

20 komentarzy:

  1. Czytałam tylko Weronika postanawia umrzeć. Miło wspominam :)
    Udanej lektury :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jonathana Carrolla czytałam Zakochanego ducha i stwierdziłam że kiedyś przeczytam coś jeszcze jego autorstwa. Życzę więc miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny stosik! Nic z niego jeszcze nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ile książek! Ale nic kompletnie nie znam z niego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik - trzeba jakoś pożegnać czas wakacji ;) Sama zabrałam książkę za cegiełkę z biblioteki, a coś czuję, że po promocji jeszcze coś się dokupi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale stos, jestem pod wrażeniem. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam "Z widokiem na Castello" - takie sobie i "Weronika postanawia umrzeć" - dość ciekawe, lecz nie sprawiło, że zachciałam sięgać po inne książki autora
    Pozdrawiam.
    http://spisanezpamieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego czytania. Powodzenia w nowej szkole. Zazdroszczę możliwości nauki hiszpańskiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłej lektury. W stosikach masz kilka na prawdę fajnych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stosiki. Na niektóre pozycje mam chrapkę. Powodzenia w nowej szkole!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ze swojej strony polecam Kinga, myślę, że nie będziesz zawiedziona po lekturze "Skazanych..." :)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Skazani na Shawshank" Kinga - czytałam i bardzo mi się to opowiadanie podobało :). Muszę wreszcie obejrzeć też ekranizację :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe nabytki, miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, już liceum, a ja pamiętam, kiedy byłaś na początku gimnazjum :) Życzę powodzenia w nowej szkole i oczywiście udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tę książkę Pilipiuka też mam ,własnie wypozyczyłam ;) zazdroszczę, że będziesz się uczyć hiszpańskiego, też bym chciała, ale u mnie każda szkoła oferowała inny język i w gruncie rzeczy nie nauczyłam się żadnego poza angielskim...

    OdpowiedzUsuń
  17. Polecam Wampira z M3.

    Przyjemnej lektury!!

    OdpowiedzUsuń