maja 29, 2011

(27) Baba Jaga sp z o.o. Magiczna czwórka

Tytuł: Baba Jaga sp z o. o. Magiczna spółka
Autor: Aleksandra Baryga
Seria: Baba Jaga sp z o. o. (1 część)
Stron 123
Wydawnictwo publicat
Opis z tyłu:
Zawitajcie koniecznie do Dziwadłowic. Mieszka tam m.in. niesamowita czarownica Matylda Czarowską XIII i jej niezwykli przyjaciele: kot Feliks oraz kruk Oswald. Z pewnością uda Wam się z nimi zaprzyjaźnić.

Moja recenzja:
Pierwsza część przygód trzydziestoletniej czarownicy Matyldy i 4 dzieciaków, którzy zawsze stanią za nią murem. Matylda jest czarownicą i prowadzi własną firmę, tylko, że to nie jest takie łatwe jak się wydaje. Ale na szczęście ma kota, kruka, siostrzeńców i ich przyjaciół, w końcu co by ona bez nich zrobiła i osiągnięła.

Kocham tą serię, jest taka optymistyczna, więc jak tylko zobaczyłam jej pierwszę część w księgarni to nie mogłam się oprzec i po prostu musiałam ją kupić. I nie żałuję.

Jest to cienka książka, z wielkimi literami, ale czyta ją się z wielką przyjemnością i bardzo szybciutko.

Bardzo spodobało mi się trzecia część tej serii (Czary na telefon), ta także. Choć tu bardzo dużą część książki zajmuje wprowadzenie, przedstawienie bohaterów i tak dalej.


Jest to niby książka dla młodego czytelnika, ale nawet mojej cioci która ma już te trzydziści lat, to książka z tej serii bardzo jej się podobała.

Okładka bardzo przypadła mi do gustu, ponieważ jest kolorowa i optymistyczna.

Jeśli macie ochotę przeczytać coś lekkiego, coś rozluźniającego. To właśnie tą książkę powinnyście przeczytać.

Moja ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz