lutego 04, 2012

(122) Roztrzepana sprzątaczka

Tytuł: Roztrzepana sprzątaczka
 Złota seria
Autor Dorota Gellner
Wydawnictwo Wilga
Stron 32
Moja recenzja:
Od dawna byłam zainteresowana "Złotą serią" ze względu na piękne wydanie, ilustracje, opisy i ciekawe tytuły. Pierwszą pozycją, którą postanowiłam poznać była "Roztrzepana sprzątaczka". Czy żałuję? Zdecydowanie nie!

Co jest największą zmorą każdej sąsiadki? Oczywiście, że.... bałagan. Roztrzepanej sprzątaczki nic nie powstrzyma przed sprzątaniem, wypowiedziała wojnę bałaganowi. Nie przejmuje się niczym ani nikim, oczywiście oprócz bałaganu. Sprząta całymi dniami, nie zważając na swój wygląd, zmęczenie ani nic tego typu. Ale i to pewnego dnia się zmienia.

Sprzątaczka zaczyna się zastanawiać nad sensem swojego życia, czy wogóle jest jakiś sens w jej życiu oprócz sprzątania? Chyba tak.
Dorota Gellner jest poetką i autorką wielu bajek dla dzieci. Pisze fantastycznie :)

"Roztrzepana sprzątaczka" jest rymowaną książką. Wiele razy szeroko się uśmiechałam i miałam ku temu swoje powody. Czytałam ją z czystej przyjemności, wiele fragmentów czytałam mamie i razem się śmiałyśmy. Są w niej przedstawione śmieszne sytuacje, oczywiście związane ze sprzątaniem.


Dodatkowo znajdują się w niej śliczne ilustracje, autorstwa Macieja Szymanowicza, są bardzo ciekawe, zabawne i konkretne.
Polecam ją wszystkim dzieciom na prezent i nie tylko, napewno się ucieszą i będą się śmiać (moi siostrzeńcy się śmiali : D )

Z chęcią poznam pozostałe książeczki z tej serii :)

Moja ocena: 9/10 Wybitna!


Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Wilga!





Zdjęcie okładki pochodzi ze strony wilga.com.pl

12 komentarzy:

  1. I mam dzięki recenzji pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbliżają się urodziny mojej młodszej kuzynki i właśnie podsunęłaś mi świetny pomysł na prezent :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście doskonały pomysł na prezent dzieciom. Książka jest dużo lepsza niż jakaś zabawka, która zaraz znajdzie się w kącie.

    Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, śliczna ilustracja na okładce. :> Wartałoby sprawić w końcu prezent młodszej siostrze, coby nie było, że ja taka zła. Już mam pomysł co jej kupię. :)
    Sowa

    {http://www.biblioteczkasowy.blogspot.com/}

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój brat będzie nią zachwycony...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilustracja jest przepiękna. Muszę powiedzieć o tej książce mojej siostrze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli będzie okazja to nie pogardzę. ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ważna nn na [czytamy-ksiazki]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla dzieci pewnie świetna, ale nie mam młodszego rodzeństwa, a sama już mam jednak za dużo latek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka wyśmienita dla młodszych czytelników. Znakomita recenzja.

    http://ksiazkinallii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj,


    Wśród książek dodawanych przez Ciebie na blogu znalazłam: "Milczenie" Beaty Teresy Hanika
    Nie ukrywam, że bardzo zależy mi na tej książce i jestem skłonna dać za nią nawet dwie książki.
    Czy byłabyś może zainteresowana wymianą?

    Lena

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna recenzje

    OdpowiedzUsuń