lutego 08, 2012

(123) Tupcio Chrupcio, żegnaj pieluszko

Tytuł: Tupcio Chrupcio Żegnaj, pieluszko!
Seria: Tupcio Chrupcio
Autor: Eliza Piotrowska
Wydawnictwo Wilga
Stron 24 

Moja recenzja:
Tupcio Chrupcio już dawno pożegnał pieluszkę, ale jego siostra jeszcze nie doszła do tego momentu swojego życia. Jej starszego brata bardzo to denerwuje, ponieważ często musi przerywać z tego powodu zabawę. Po za tym uważa, że jego rodzice więcej  poświęcają czasu jego siostrze niż jemu. 

Jednak Tupcio jest dobrym braciszkiem i pomaga siostrze "pozbyć" się pieluszek, tym samym jeszcze więcej zaczyna ją lubić. Od tego momentu mogą się razem bawić i Tupciowu nie przeszkadzają już pieluszki Mysi. 
Zaczyna rozumieć rodziców i to, że tak dbają o Mysię, ale w końcu jego też nie zaniedbują. 

Niektórym dzieciom jest trudno pozbyć się pieluch, ale nie Mysi, szczególnie gdy ma do pomocy takiego dobrego brata. : ) Książki o Tupcio Chrupcio uczą i bawią. Bardzo podobają się dzieciom. Moja siostrzenica kiedy u mnie była zapytała się mnie: "Ala, masz jeszcze jakieś książeczki o Tupcio Chrupcio?". To chyba o czymś świadczy : D Ta książeczka spodobała jej się w szczególności.


Mi też bardzo się podoba, szczególnie, że są w niej bardzo ładne rysunki. Może także pomóc dzieciom w problemach z pieluszkami :)

Moja ocena: 9/10 Wybitna!

Za książkę serdecznie dziękuję Wydawnictwu Wilga!


* * *
Jutro recenzja książki "Walkirie".

5 komentarzy:

  1. Aż TAK małej kuzynki nie am, ale jeśli nadarzy się okazja to na pewno zapoznam z nią młodsze dzieciaki, z którymi będę miała przyjemność się zapoznać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahaha...niedawno zostałam ciocią, więc wiem co już mogę kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz bardziej mam ochotę poznać teg Tupcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wilga ma świetne książeczki dla dzieci :) i też bardzo edukacyjne :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje rodzeństwo lubi razem "czytać", tzn. moja siostra czyta, a mój brat słucha z chęcią zapoznam ich z Chrupciem.

    OdpowiedzUsuń