lutego 12, 2012

(125) Stosik 5/2012

I mam kolejny stosik :) W piątek zaczęły się dla mnie ferie, więc recenzje będą się o wiele częściej pojawiały :) 
Od góry:
1. Zielona wyspa Mariusz Wieteska - od Wydawnictwa Anagram
2. Pan Samochodzik i niewidzialni Zbigniew Nienacki - z biblioteki
3. Słownik pisarzy - mój zakup
4. Gitara dla początkujących Lech Zaciura, Mateusz Małek - od wydawnictwa Edgard
5. Opowieści Druida Edward Gardasiewicz - mój zakup
6. 500 000 opowieści o miłości Cuca Canals
7. Uzdrawiająca moc Ducha Świętego Józef Witko - pożyczone od Mamy
8.Pretty Little Liars Zepsute Sara Shepard - od Wydawnictwa Otwarte
9. Ala Makota Zakochana 1 Małgorzata Budzyńska - od Wydawnictwa Znak Emotikon
10. Ala Makota Zakochana 2 Małgorzata Budzyńska - j.w.
11. Pan Potwór Dan Wells - j.w.
12. Siostrzyca John Harding - od Wydawnictwa Mała Kurka
13. Jeszcze raz Małgorzata Budzyńska - mój zakup
14. Chwała mojego ojca Zamek mojej matki Marcel Pagnol - od Wydawnictwa Esprit
15. Czas tajemnic Marcel Pagnol - j.w.
16. Wróżby z koronek Brunonia Barry - mój zakup
17. Listy z jeziora Agnieszka Korol - od Wydawnictwa Promic (recenzja)
18. Wielkie wojny - za konkurs matematyczny Oxford
19. Świat według T.S. Spiveta Reif Larsen - z biblioteki
20. Brazylia - mój zakup
21. Roztrzepana Sprzątaczka Dorota Gellner (recenzja) - od Wydawnictwa Wilga
22. Mity greckie Piotr Rowicki - j.w.
23. Tupcio Chrupcio Przedszkolak na medal Eliza Piotrowska - j.w.
24. ----------------- Urodzinowy prezent Eliza Piotrowska - j.w.
25. -----------------  Mam rodzeństwo Eliza Piotrowska - j.w.
26. ----------------- Nie mogę zasnąć Eliza Piotrowska - j.w.


Niepokazane:

27. ----------------- Żegnaj, pieluszko! Eliza Piotrowska - j.w. (recenzja)
28. ----------------- Kapryśna myszka Eliza Piotrowska - j.w.

Klikając na zdjęcie zobaczycie je większe :))

23 komentarze:

  1. Większości z tych tytułów nie znam, ale i tak zniewalająca ilość :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, co tak mało fantastyki? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duży stosik - ciekawe czy ferie wystarczą na zapoznanie się z taaaką ilością książek... :) Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały stos. Polecam "Zepsute" oraz "Siostrzyce" natomiast jestem bardzo ciekawa "Listów z jeziora" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosiku a raczej stosu tylko pozazdrościć. Jesteś szczęściarą masz ferie ja jutro muszę wstać do szkoły, a tak mi się nie chce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pozazdrościć :) Podkradłabym ci 'Zepsute', ale na razie poczekam na recenzję i się przekonam czy warto. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stosy! Zazdroszczę "Siostrzycy". Mam nadzieję, że i ja po nią wkrótce sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny stosik;) miłego czytania. Ja właśnie kończę ferie... Szkoda, nie chce szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik. Sama niedługo wezmę się za "Pana Potwora", bo pierwszą część mam już za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny stosik, życzę miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ho ho ho, szaleństwo! Gratuluję nowych nabytków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę książeczek od Wilgi ;) Jak to brzmi ;)

    Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wypasiony stos :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stos<3
    Miłego czytania i czekamy na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo okazały i piękny stos. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny stosik.. No no, to masz co czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A, mnie ferie się skończyły. :< Ale zdążyłam przeczytać wystarczająco dużo książek, na szczęście. Ja chcę piątą częć Pretty Little Liars, oddaj. :<
    Sowa

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! Niesamowicie piękny stos! Zazdroszczę wielu pozycji. Miłego czytania.:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Jesteś pewna, że to przeczytasz? :D :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Imponujący stosik!!! O wielu książkach z niego nie słyszałam, właściwie to tylko z trzy znam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń