lutego 26, 2012

(132) Stosik 6/2012

Ferie dzisiaj mi się kończą : ( No, ale nic, na pocieszenie prezentuję Wam moje nowe nabytki :)


Od góry:
1. Dzikie stwory Dave Eggers - mój zakup 
2. Oddaleni Polly Courtney - j.w.
3. Legendy podmiejskie - j.w. 
4. Z deszczu pod rynnę Kerstin Gier - j.w. 
5.Radleyowie Matt Haig - od Księgarni Matras
6. Mężczyzna z lasu Scott Spencer - od Wydawnictwa Muza
7. Baba Jaga sp.z.o.o Misja Matyldy Aleksandra Baryga - mój zakup (recenzja)
8. Wiedza w sieci na cenzurowanym Karl Kruszelnicki - j.w.
9. Córka Łowcy Demonów Jana Oliver - od Wydawnictwa Replika (recenzja)
10. Klątwa tygrysa Colleen Houck - od Wydawnictwa Otwarte
11. Dziedzictwo Adama Astrid Rosenfeld - od Wydawnictwa Muza
12. Ludzkie ciało - od Wydawnictwa Wilga


Pozdrawiam i przypominam o sprawie Marysi. : )

24 komentarze:

  1. Najbardziej zazdroszczę Ci chyba "Z deszczu.." i "Klątwy Tygrysa", ale pozostałe pozycje też bym Ci chętnie zabrała :) No cóż, na razie mogę życzyć jedynie miłego czytania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Ciekawi mnie to "Ludzkie ciało" ;D Podobno świetnie wydane ^^
    Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę i życzę miłego czytania. Czekam na recenzję "Klątwy tygrysa" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ładnie :D Widzę, że "Klątwa tygrysa" wszędzie bezmała panuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja biorę "Córka Łowcy Demonów" i "Klątwa tygrysa" i zmykam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny stosik, życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny stos. Zapowiadają się ciekawe recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, Klątwa tygrysa! Jestem ciekawa tej książki! Radleyów czytałam - masakra! ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik! Z lektury "Klątwy tygrysa" jestem bardzo zadowolona :)
    Z deszczu pod rynnę Kerstin Gier - uwielbiam ! Czekam na twoją recenzje ;)
    Chętnie przeczytałabym za to "Córkę Łowcy Demonów: ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej zazdroszczę książki do wydawnictwa Replika i Otwarte. Cały stosik wydaje się bardzo kuszący :D Życzę przyjemnego czytania i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaale zacny stosik ;) życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny stos! Pragnę "Klątwy Tygrysa" i "Córkę Łowcy Demonów", ale na premierę trzeba jeszcze trochę poczekać, eh. :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm... zazdroszczę. Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa książki "Klątwa tygrysa". Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stosik;) Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet nie wiesz, jak Ci zazdroszczę "Klątwy tygrysa"... Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej świetny blog a ja zapraszam na mojego;; ) http://wszytsko-i-nic-123.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie czytałam żadnej z tych książek, więc z ciekawością przeczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nn [czytamy-ksiazki], zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stosik, tylko pozazdrościć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi już niestety ferie skończyły się tydzień temu, ale powrót do szkoły nie był taki zły jak myślałam ;) A stosik bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie kupiłaś "dzikie stwory"? pamiętam, że kiedyś je czytałam ;D

    OdpowiedzUsuń